ОНЛАЙН
Товар додано до кошика

...

0 (800) 330-216

Дзвінки по Україні безкоштовні

Каталог товарів
0 Кошик
Відскануйте QR код
Oops..

Подтвердите номер телефона

З чого почати пошук товарів для бізнесу?

З чого почати пошук товарів для бізнесу

Отже, ви прийняли рішення зайнятися продуктовим бізнесом. Ви вже ретельно продумали формат свого магазину, визначилися з товарним асортиментом, щонайменше, вибрали базові позиції, які обов'язково повинні бути на полицях.

Настав час впритул зайнятися пошуками товарів для вашого бізнесу.

Варіантів для цього існує безліч. Розглянемо деякі з них.


Інтернет


Це, напевно, перший і найпростіший спосіб, до якого вдаються, коли хочуть щось знайти. Пошук можна вести по якомусь конкретному товару або, навпаки, вивчаючи асортимент, пропонований постачальниками.

Окремо обговорювати переваги такого варіанту пошуку не має сенсу. Вони загальновідомі. Не забудьте звернути увагу на відгуки споживачів про товари або клієнтів про постачальників. Це допоможе заощадити час, не розтрачувати його на тупикові напрямки.

І ще одна рекомендація: не обмежуйтеся першими сторінками пошукових систем. Зрозуміло, що все найпопулярніше і розкручене знаходиться там. Але, забираючись в кінець пошуку, ви напевно виявите щось небанальне, що зможе стати «фішкою» вашого магазину.


Спеціалізовані сервіси


Це той же пошук в інтернеті, але не по всім його безкрайніх просторах, а в чітко визначеному напрямку.

Прикладом цього може служити Global Product. Сервіс призначений для автоматизації взаємодії постачальників і ритейлерів в сфері торгівлі продуктами харчування.

Тут легко знайти інформацію про виробників, великих оптових постачальників продуктів харчування, більше дізнатися про товари, які вони пропонують, порівняти ціни, умови поставки, отримати достовірні відгуки.


Виставки та ярмарки


Навіть в наш час високих технологій не всі виробники товарів розміщують інформацію про свої товари в інтернеті. Відомості про них можна отримати на спеціалізованих виставках і ярмарках.

Тут можна безпосередньо познайомитися, як з представниками постачальників, так і з їх товарами. Дізнатися про новинки, отримати інформацію з перших рук.


Оптові ринки і бази


Цей варіант поступово відходить у минуле, а й тут вам можуть попастися товари, про які немає відомостей в інтернеті.


Магазини конкурентів


Моніторинг продукції, представленої на полицях магазинів аналогічних вашому, допоможе по-новому поглянути на ваш асортимент, підкинути нові ідеї, порівняти ціни. При мінімальній винахідливості і винахідливості не складе труднощів з'ясувати контакти постачальників і іншу корисну інформацію.


Вивчіть упаковку


Тим цілям послужить вивчення етикетки на зацікавив вас товар. На ній є вся необхідна контактна інформація.


Постачальники самі знайдуть вас


Де б не розташовувався ваш магазин або торгова точка, рано чи пізно представники виробника або дистриб'ютора товарів заглянуть до вас в гості. Тому що цей процес обопільно вигідний - продавець не може без покупця і навпаки.

Так що навіть, якщо ваші власні пошуки поки що не привели вас до якоїсь продукції, залишається ймовірність, що цей товар сам «знайде» вас.

Алкоголь оптом для торгової точки: де і як замовити?

Торгівля алкоголем - високоприбутковий бізнес, але вимагає особливо ретельного підходу з огляду на жорстке регламентування цієї сфери законодавством України.

Кому потрібен касовий апарат?

Відповідно до Закону України про РРО (реєстратора розрахункових операцій), використовувати касові апарати (РРО) повинні...

Що таке пРРО?

Програмний реєстратор розрахункових операцій (прро). Для чого призначений, переваги та особливості використання.

Що таке дистрибуція товарів?

Правильно вибудувана система дистрибуції сприяє збільшенню обсягів продажів, представленості товарів на ринку, мінімізації витрат і зростання прибутку для всіх учасників системи.

Постачальники продуктів харчування. Як вибрати?

Постачальники продуктів харчування. Як вибрати? На що звертати увагу?